Ik moet weer gekeurd worden voor mijn rijbewijs. Doen jullie dat ook?
Dokter Hoeve is in 2019 gestopt met rijbewijskeuringen.
Kan ik bij jullie pinnen?
De praktijk heeft helaas geen pinapparaat; u kunt alleen contant betalen. Van briefjes van € 100,00 hebben wij geen wisselgeld terug, houd hier rekening mee.
Als ik van ziekenfonds verander, moet ik dat dan ook aan jullie doorgeven?
Dit hoeft u niet door te geven. We krijgen de wijzigingen automatische door van de verzekering.
Zijn er kosten verbonden aan een zwangerschapstest als ik die bij jullie laat doen?
Als u zonder dat u bij de dokter geweest bent een zwangerschapstest wilt laten doen, dan zijn daar kosten aan verbonden. De kosten hiervan zijn € 7,50 per test.
Ik heb pijn bij het plassen. Mag ik urine inleveren?
U kunt de hele ochtend urine inleveren. Zet wel uw naam, geboortedatum en de klachten op een briefje die u bij het potje urine inlevert. U kunt dan rond 10.00 uur bellen voor de uitslag. Als u in de ochtend geen tijd heeft, mag u ook in de middag de urine inleveren.
Ik wil naar een specialist. Kan ik daar zo naar toe?
Nee, voor een specialist heeft u een verwijzing nodig.
Ik ben niet in staat om naar de prikpost te gaan. Hoe kan ik regelen dat ze aan huis komen prikken?
Als u wegens ziekte niet in staat bent om naar de prikpost te gaan kan een medewerker van de prikpost aan huis komen. U kunt dit zelf regelen door naar het Diagnostiek Brabant te bellen 013-5393636 (Ze komen echter niet bij u langs als u een vervoersprobleem heeft).
Ik moet nuchter suiker laten prikken. Wanneer kan ik dit doen?
U kunt iedere morgen in de praktijk uw nuchtere suiker laten prikken. Dit kan vanaf 7:50 uur. Als u na 8.00 uur komt, kan het zijn dat u even moet wachten omdat vanaf 8.00 uur mensen weer kunnen bellen voor een afspraak en het dan vaak druk is.
Ik ben geen patiënt van dokter Hoeve. Kan ik wel door hem gezien worden?
In principe ziet dokter Hoeve alleen zijn eigen patiënten. Hier worden wel echter uitzonderingen in gemaakt. Bent u hier op vakantie of op bezoek bij een van uw vrienden of familieleden en kan uw klacht niet wachten tot u weer thuis bent, dan kunnen we een afspraak voor u inplannen. Zorg wel dat u uw verzekeringsgegevens meeneemt als u komt.