Contactgegevens Huisartspraktijk Hoeve op een rij

Gezondheidscentrum Vrijhoeve
Raadhuisplein 4
5161 CG Sprang-Capelle (het oude Rabobankgebouw)

Ma  08:00 t/m 17:00 uur
Di    08:00 t/m 17:00 uur
Wo  08:00 t/m 17:00 uur
Do   08:00 t/m 17:00 uur
Vr    08:00 t/m 17:00 uur

Telefoon: 0416-272450

  • Toets 1 voor ernstige spoed
  • Toets 3 voor de receptenlijn
  • Toets 4 voor de assistente

Bellen voor een afspraak of vragen kan op werkdagen tussen 8:00 en 10:00, tussen 10:30 en 12:30 en van 14:00 tot 16:00 op 0416-272450.

Van 13:00-14:00 zijn we telefonisch niet bereikbaar i.v.m. andere werkzaamheden van de assistentes. Voor spoedgevallen of dringende medische vragen die niet kunnen wachten tot 14:00 uur, kunt u bellen naar de spoedlijn (0416-272450 optie 1).

Tussen 16:00 en 17:00 uur is de praktijk uitsluitend bereikbaar voor spoedgevallen en dringende medische vragen die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag.Voor alle overige vragen kunt u de praktijk weer bereiken vanaf 08:00 uur op de eerstvolgende werkdag.

Online inschrijven bij Huisartspraktijk Hoeve, doet u via deze pagina.

Online afspraken maken en herhaalmedicatie bestellen via MijnGezondheid.net.

Klachtenprocedure

Voorop staat dat wij uiteraard hopen dat u zich gehoord en geholpen voelt door uw huisarts en dat u tevreden over hem of haar bent.
Te allen tijde dient een patiënt de mogelijkheid te hebben om onvrede of een klacht neer te leggen bij de huisarts of de zorgaanbieder waarbij de huisarts werkzaam is. De Wet bepaalt dat de zorgaanbieder daarvoor moet beschikken over een interne Klachtenregeling. Door een heldere klachtenprocedure is het voor de patiënt duidelijk op welke wijze onvrede of een klacht kunnen worden geuit en hoe daarmee wordt omgegaan.

Per 1 januari 2017 is een nieuwe klachtenprocedure ingegaan. U vindt de tekst van deze procedure hier.

Als u een opmerking of klacht heeft, dan bespreken wij dit graag met u in een persoonlijk gesprek. Aarzel dus niet om dit aan te geven bij de assistente.

Als u geen behoefte hebt aan een persoonlijk gesprek of het lastig vindt dit aan te geven bij de assistente dan kunt u hier ons klachtenformulier invullen en verzenden. Wij zullen na ontvangst van het formulier zo snel mogelijk telefonisch of schriftelijk reageren.


Indien u een klacht wenst in te dienen via het SKGE, dan kunt u dat hier doen.